21 listopada 2009 w Krakowie nastąpi otwarcie centrum Bonarka City Center. Będzie to jeden z największych w Polsce, a równocześnie największy w Małopolsce, wielofunkcyjny kompleks handlowo - usługowo - rozrywkowy. Czytaj więcej »
21 listopada 2009 w Krakowie nastąpi otwarcie centrum Bonarka City Center. Będzie to jeden z największych w Polsce, a równocześnie największy w Małopolsce, wielofunkcyjny kompleks handlowo - usługowo - rozrywkowy. Czytaj więcej »
Grupa Fiege, z siedzibą w Greven (Niemcy), realizuje nowy projekt w rejonie Rzymu. Centrum po zakończeniu prac, planowanym na lipiec 2010 roku, będzie trzecim największym obiektem we Włoszech. Jego powierzchnia wynosić będzie 45 tys. m². Składać się będzie z 4 hal liczących w sumie 42 tys. m² oraz biur i pomieszczeń socjalnych o łącznej powierzchni 3 tys. m².... Czytaj więcej »
We wrześniu 2009 r. Grupa Makarony Polskie osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 11.092 mln zł, co stanowi 34% wzrost w stosunku do 8.251 mln zł we wrześniu 2008 r. W ujęciu ilościowym jest to wzrost o 41% do analogicznego okresu ubiegłego roku. Czytaj więcej »
W połowie czerwca weszła w życie ustawa o bateriach i akumulatorach. Zawarte w niej przepisy dotyczące utworzenia rejestru podmiotów sprzedających i przetwarzających baterie i akumulatory zaczęły obowiązywać 1 października 2009 roku. Czytaj więcej »
Prawie 300 tys. dzieci będzie otrzymywało bezpłatnie w pierwszym semestrze roku szkolnego 2009/2010 owoce i warzywa w szkole - poinformowała PAP rzecznik Agencji Rynku Rolnego Iwona Ciechan. Czytaj więcej »
Na początku października Delikatesy Alma powiększyły się o kolejny sklep, który mieści się w Częstochowie. Nowe delikatesy o powierzchni 3 000 mkw. są pierwszym sklepem Almy w Częstochowie, a dwudziestym ósmym w Polsce. Czytaj więcej »
Największy w Polsce i działający nieprzerwanie od blisko 400 lat tyski browar został wybrany jednym z 7 cudów architektury Województwa Śląskiego. W plebiscycie o wyborze zwycięzcy zdecydowały głosy internautów z całego regionu. Czytaj więcej »
Podróż dookoła świata, zabawa w Disneylandzie, weekendy w SPA, samochody, bony towarowe - to tylko niektóre z nagród, które można wygrać w nowej akcji promocyjnej „Miesiąc Carrefour". Szansę na zwycięstwo ma każdy kto od 7 do 31 października odwiedzi sklepy sieci Carrefour i weźmie udział w zabawie.
Czytaj więcej »
Już od października każda osoba posiadająca telefon komórkowy może zainstalować w swoim telefonie nową aplikację, która pozwala w każdym miejscu i o każdej porze sprawdzić poziom promili w organizmie oraz poznać orientacyjny czas kiedy może bezpiecznie prowadzić samochód. Raz pobrana aplikacja pozwala korzystać z programu bez kosztów i ograniczeń. Czytaj więcej »
23 października w gdańskiej hali AWFiS (ul. Kazimierza Górskiego 1) odbędą się organizowane przez Rabat Pomorze SA oraz firmy Bruno Tassi Północ i Deko Sp. z o.o. VIII Pomorskie Targi Konsumenckie. Czytaj więcej »
Rozpoczęła się druga edycja kampanii społecznej „Alko-Casco - Alkomat w każdym aucie" zainicjowanej przez markę Soplica. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem nieświadomie nietrzeźwych kierowców oraz popularyzacja alkomatu, jako narzędzia służącego do pomiaru zawartości alkoholu w organizmie.
Czytaj więcej »
Z początkiem października br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Wyborowa, jednej z najlepiej rozpoznawanych wódek czystych na świecie. Przekaz kampanii „Wyborowa. W każdej ważnej chwili" opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu. Za spotkanie! Za ideały! Za sukces! - brzmią hasła kampanii, której celem jest... Czytaj więcej »
Po zapoznaniu się z Decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Małgorzaty Krasnodębskiej - Tomkiel z dn. 8 października br., zakazującą przejęcia marki Gellwe przez Rieber & Son, koncern nie planuje odwoływania się od decyzji UOKiK, tym samym transakcja zakupu marki Gellwe z firmą Food Care nie będzie finalizowana. Czytaj więcej »
We wrześniu 2009 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych utrzymały się przeciętnie na poziomie zbliżonym do zanotowanego przed miesiącem. W poszczególnych grupach towarów i usług konsumpcyjnych odnotowano zróżnicowaną dynamikę cen - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Czytaj więcej »
W ramach akcji „Podaruj dzieciom słońce" organizowanej przez Procter&Gamble i Fundację Polsat platforma Frisco.pl uruchomiła sklep internetowy oferujący produkty wszystkich marek biorących udział w akcji. Czytaj więcej »
Z okazji 40-lecia swojego istnienia Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną firmy i wprowadza nowe, dynamiczne logotypy. Czytaj więcej »
Ruch wypowiedział operatorowi sieci Play, firmie P4, umowę w zakresie dystrybucji doładowań elektronicznych pre-paid. Wcześniej PTC, operator Ery, wypowiedział umowę Ruchowi. Czytaj więcej »
Johnson&Johnson, światowy producent produktów ochrony zdrowia, poinformował, że osiągnął w III kwartale 2009 roku wyniki finansowe nieco lepsze od oczekiwań analityków. Czytaj więcej »
Nokaut.pl nabył od bmp Media Investors pakiet 70 proc. udziałów w Spółce SklepyFirmowe.pl. Inwestycja ta poszerza ofertę grupy Nokaut.pl i jest pierwszym krokiem w procesie budowania znaczącej grupy kapitałowej na polskim rynku internetowym. Czytaj więcej »
Belgijska Izba Handlowa (Belgian Business Chamber) została patronem instytucjonalnym Polish National Sales Awards. Druga edycja konkursu PNSA - Profesjonalny Sprzedawca Roku 2009 rusza już w listopadzie. Czytaj więcej »
Pracownicy w Finlandii, Brazylii i Francji są uprawnieni do największej liczby dni - 30 - ustawowo wolnych od pracy w skali roku - wynika raportu „Worldwide Benefit and Employment Guidelines", który dostarcza informacji na temat światowych praktyk i regulacji firmy Mercer. Czytaj więcej »
W ramach akcji „Jedz smacznie i zdrowo" firma Nestlé już od dwóch lat zachęca konsumentów do poprawienia swych nawyków żywieniowych i planowania prawidłowo zbilansowanej diety. Podczas ostatniej edycji firma przekonała ponad 30 000 Polaków, że zdrowe i smaczne jedzenie nie jest trudne. Czytaj więcej »
Benedyktynka, aromatyczny likier produkowany przez Zakon Benedyktynów w Lubiniu - została wpisana na listę produktów tradycyjnych. Czytaj więcej »
Bać-Pol nie połączy się z Bomi. Przyczyną odstąpienia od podpisanego listu intencyjnego jest brak porozumienia co do wielkości udziałów w przyszłej strukturze Grupy. Czytaj więcej »
W poniedziałek 19 października rozpocznie się w sieci sklepów Lidl tydzień ze sprzętem kuchennym. Czytaj więcej »
Wzrosła liczba pracowników, którym pracodawcy nie wypłacili wynagrodzenia. W trzech pierwszych kwartałach br. była ona prawie dwukrotnie wyższa niż w tym samym okresie 2008 r. Kwota niewypłaconych należności wzrosła o połowę. Czytaj więcej »
W piątek, 9 października dotychczasowy Prezes Zarządu Advadis S.A. Grzegorz Waśniewski złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska. Powodem rezygnacji są ważne przyczyny osobiste. Do czasu posiedzenia Rady Nadzorczej spółki, które odbędzie się w dniu 20 października 2009 spółkę Advadis S.A. nadal reprezentuje dotychczasowy Wiceprezes Zarządu... Czytaj więcej »
Keen Property Partners Retail (KPP Retail), deweloper centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria w Wałbrzychu, podpisał umowę najmu z KappAhl, wiodącą skandynawską siecią sklepów odzieżowych zatrudniającą około 4 000 pracowników i posiadającą niemal 325 sklepów w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce. Czytaj więcej »
16 października na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Żywności. Banki Żywności przyłączając się do świętowania zapraszają wszystkich producentów i dystrybutorów żywności do podzielenia się swoimi produktami z osobami ubogimi. Światowy Dzień Żywności to doskonała okazja do niesienia pomocy tym, którzy najbardziej jej potrzebują. Czytaj więcej »
Zgodnie z zapowiedziami Grupa Muszkieterów rozszerza swoją obecność we wschodniej Polsce. Nowootwarty Intermarché w Tarnobrzegu jest już szóstym sklepem sieci w województwie podkarpackim. Dodatkowo podążając za europejskimi trendami w nowym supermarkecie Grupa testuje kompletną zmianę wyglądu sklepu - począwszy od fasady, po wystrój i dodatkowe... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior...
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie...
Sieć nie zwalnia tempa...
Ciekawość w roli głównej!...
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych...
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Kolejna nowość w ofercie Sofio – ciastka francuskie z...
Przed nami dwa miesiące pełne atrakcji...
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...